«Критериалды бағалау – тиімді оқытудың негізгі құралы»

1576726945750079.JPG

«Критериалды бағалау – тиімді оқытудың негізгі құралы»

 семинарын өткізу  пост -релизі

12.12.19 - № 14 мектеп-гимназиясында «Критериалды бағалау - тиімді оқытудың негізгі құралы » тақырыбында қалалық семинар өтті. Семинар мұғалімдерге,  жас мамандарға, ата-аналарға критериалды бағалаудың мәнін түсінуге көмектесу, қалыптастырушы және жиынтық бағалауды қолданудағы педагогикалық тәжірибені жалпылау, басқа мектептердегі мұғалімдермен тәжірибе алмасу мақсатында өткізілді . Семинарға ата-аналар, 11 оқу орнының мұғалімдері, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскерлері Э.Алишева, А.Ерназарова, А.Мусатова, Ж.Егеубаева, М.Айтжанова, 
М. Боранбаева қатысты.

 Семинардың пленарлық бөлімінде мектеп директоры О.Надеин , директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Қалиева  және білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Э.Алишева  қатысты.

Семинардың бірінші бөлімінде жас мамандар үшін шеберлік сыныптары өткізілді (жаттықтырушылар - Балхиева Б.Р., Мустафинова А.А., Хасанова Г.Ж., Куандыкова З.С., Левицкая М.Е.). Қатысушылар қалыптастырушы бағалауды қолдана отырып, оқушылардың ғана емес, мұғалімдердің де жұмысының  тиімділігін арттыруға болатындығын білді. Сонымен қатар ата-аналар үшін коучингтер өткізілді: ата-аналарды бағалаудың жаңа жүйесімен таныстыру; критерийлер, дескрипторлар туралы түсініктерді енгізу, критериалды бағалаудың маңыздылығы мен тиімділігін анықтауға көмектесу (жаттықтырушылар - Байбуллина Г.М., Байжасарова С.А., Мамырбаева Г.К., Усембаева Б.У.).

Семинардың екінші бөлімі барысында қазақ тілі мен әдебиеті  (6 «Ә» сынып - мұғалімі Дүйсембеков М.С., 6 «А» сынып - Ченыбаева А.С.), биология (10 «А» сынып - мұғалім Балабанова О.) .Л.), Жаратылыстану  (2 «Ә» сыныбы - мұғалімі Л. Туркестанова), орыс әдебиеті (8 «Б» сынып - мұғалімі Жусипова Г.Ж.), ағылшын тілі (10 «Ә» сыныбы - мұғалімі Оспанова К.) .T.) сабақтары көрсетілді. Мұғалімдер әр баланың білімін арттыру үшін критериалды бағалаудың әртүрлі әдіс-тәсілдерін қолданды, өзінің жетістіктері мен сыныптастарының жетістіктерін объективті түрде бағалауды үйретті, оқушылар өзін және басқа балаларды бағалауға жауапкершілікпен қарауға тырысты.

Үшінші бөлімде «Критериалды бағалау» тақырыбында интеллектуалды ойын өтті, оған жас мамандар қатысты. Ойын екі турда өтті: 1 - кім артық? - «дескриптор», «айдар», «сипаттама», модерация және т.с.с. ұғымдарға қатысты 10 сұрақ қойылды; 2-кезең - педагогикалық жағдайды шешіңіз, мұғалімдер берілген тапсырмаларды шешу туралы пікір білдірді.

 Соңғы кезеңде рефлексия жасалды, пікір алмасу өтті, тілектер айтылды.

Семинар қонақтар тарапынан жоғары бағаланды.

                    

Директорға сұрақ қою